onsdag, mars 25, 2009

Långt mellan inläggen...

Har inte orkat skriva på båda ställen nu. Inget nytt här, jag inväntar spraystarten som borde vara om en vecka. Eller, jag vet inte. Jag sa ett datum till Syster som gällde min preliminära cykel och det visade sig att jag var ute och cyklade (hahaha) några dagar, närmare bestämt fyra-fem. Jag måste ringa dem på SH och fråga om det spelar roll, om jag ska avvakta med spraystart några dagar extra.

Jag promenerar mycket och går till Viktväktarna varje vecka. Självklart är detta den primära orsaken, inget snack om annat. Jag vill gå ner tio kilo snarast och femton på sikt. Nu är Maken helt inne på samma spår som jag, det lär inte bli mycket onyttig mat i den här huset på ett tag. Men det förstås... Vi befinner oss inte i detta hus runt påsk och sedan åker vi till Paris. Men där finns det nog inte så mycket god mat. Jaha, det är det det finns. Attans.

Något helt annat: Jag gillar verkligen den här mallen, men kommentarerna ser inte kloka ut. Skriver någon mer än två rader syns det inte. då går det in i allt annat. Typiskt. Jag gillar mallen, men får nog försöka hitta någon liknande.

0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.