fredag, april 03, 2009

Fredag på Apoteket

Det blev ingen tripp till Apoteket igår, däremot blev det en idag. Tyvärr blev det också en utgift på 1800:-. Jag trodde att jag fortfarande hade frikort, men tji fick jag... Jag är otroligt sugen på att börja med sprayandet nu. På söndag smäller det.

Nu gäller det att börja tänka positivt och börja stressa av. Just nu har jag sjukt mycket att göra på jobbet och jag måste sluta med allt negativ stress. Jag har pratat med chefen om att jag kommer att vilja vara ledig i slutet av april.

Det blir ganska mycket ledighet de närmsta veckorna. Påsk nästa vecka, Paris veckan därpå och sedan sjukskrivning/kompledighet några dagar runt äggplocket - och förhoppningsvis - tillbakasättningen. Nackdelen med all ledighet - för det finns en - är att jag kommer att ligga efter med alla elevarbeten. Som tur är att jag har underbara kollegor som hjälper mig med rättning. Hoppas jag i alla fall...

0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.