tisdag, april 07, 2009

Spraydag 3

Allt går efter planerna. Jag är en aning orolig över det här med att äta bättre när vi åker hem till mamma över påsk. Det är inte direkt hälsokost som serveras där...

Roligt att läsa om försiktig glädje hos medsystrar. Jag hoppas att jag kommer att känna samma känsla om en månad. Våga tro att det kommer att gå bra!

I morgon blir det en timmes badminton och dessutom mer promenad. Jag känner att jag har gått på tok för lite den här veckan. Visst, jag har gått över vad Viktväktarnas stegräknare kallar hälsosamt, men jag har ju som mål att snitta 10.000 steg/dag. För mycket jobb. För mycket stress. Måste börja trappa ner nu, vill inte vara för mycket i varv när behandlingen närmar sig klimax.

2 kommentarer:

Jenny U sa...

Översänder en lyckohälsning och hoppas att allt går bra!!

TeachMom sa...

Ett sent tack :)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.