måndag, mars 22, 2010

Nystart...

Nu har vi träffat Dr G och allt känns kanon. Otroligt trevlig person!

Vi startar en ny omgång den 4 april och den 21 ska jag tillbaka för koll och blodprov. Då börjar förhoppningsvis sprutorna. Nackdelen är att det inte är likadana sprutor vi är vana vid, men det ska nog gå bra, det också. Äggplock i mitten av maj, preliminärt.

Spännande att köra på ett varv till, samtidigt är jag splittrad. Vi kör två spår nu och det blir lite snurrigt. Jag behöver gå ner i vikt inför adoptionsansökningarna, samtidigt räknar jag kallt med att gå *upp* i vikt under IVF:en.

Jag kommer att börja på en ganska hög dos när sprutorna startar. Han tror inte att jag löper någon större risk för överstimulering, men vi får se hur det avlöper.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag sa ju att han var trevlig :)

Jag håller alla mina tummar för er

/Jenny

TeachMom sa...

Tack snälla. Vi hoppas att allt kommer igång som planerat. :)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.