måndag, april 19, 2010

Gratulationer...

... till Joanna och hennes sambo som äntligen fått ett plus. Femte gången gillt! Det är skönt att få höra positiva berättelser. Jag känner mig en smula skeptisk till våra möjligheter eftersom det här är vår fjärde behandling, jag beundrar de som hållit på med fler behandlingar än vi. Dit hör också Alice som är mitt uppe både i ruvning och flytt. Jag är nyfiken och nervös på att få se hur det har gått. Jag håller tummar och tår konstant.

Just nu mår jag ganska bra, ingen huvudvärk, men väl en smula stressad. Ganska mycket att göra med de olika jobben och jag har hand om en hel del kurser. Ska försöka ta det lugnt när det blir dags för äggplock och tillbakasättning, förhoppningsvis är det i slutet av terminen så jag inte behöver tänka lika mycket på eleverna samtidigt...

Snart borde vi få hem vårt medgivande med nämndens utlåtande. Jag håller på att äta mindre, här ska krympas! Jag vill ha alla vägar öppna och det gäller att tänka positivt.

1 kommentarer:

Joanna sa...

Tack ska du ha tjejen för dina oerhört varma ord. =) Det blir tårar på den.

Hoppas att det är er tur denna gång också! Det lönar sig att kämpa!!!

BAMSEKRAM

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.