torsdag, juni 24, 2010

Midsommar

Firandet är samma, år för år. Två grundfamiljer med flera grenar i varje familj. Dock inga små barn. Aldrig. Förrän nu. Det kommer att finnas en liten söt ettåring med i år och det känns jobbigt. Alla närvarande vet om mina och Makens försök och jag bävar till viss del för blickarna vi kommer att få. Medlidande kanske t o m? Jag avskyr medlidande. En del av mig hoppas att de inte kommer att vara med, men samtidigt vill jag ju att farmor och farfar till den lille ska få njuta av deras sällskap.

Kanske jag får migrän och måste gå hem tidigt?

3 kommentarer:

Lila sa...

Usch, jag förstår din känsla. Migrän är inte alltid fel......, du ska göra precis som du känner och inte genomlida något som du tycker är jobbigt.

Jag hoppas trots din oro att du får en bra midsommarafton med eller utan "migrän".

Kramis Lila

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Hoppas du haft en trevlig midsommarafton och "slapp få migrän...".

Varm kram Ninna

TeachMom sa...

Bra midsommar och bara två diskussioner som kändes lite underliga. Dessa handlade inte heller om barn vilket var otroligt skönt.

Ettåringen som var med är också otroligt söt och lätthanterlig så det var inga problem. Föräldrarna är också otroligt lätta att umgås med, så det var kul.

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.