tisdag, juni 01, 2010

Nya tag...

...behövs, men jag hinner inte tänka så mycket just nu. På gott och ont. Jag ska ringa DrG, det har fortfarande inte blivit av. I morgon kanske, om jag inte har för mycket att göra på jobbet. Starta nya kurser och avsluta ett gäng andra - det tar på krafterna. Dessutom ska jag lägga fram min sista uppsats på torsdag - och opponera på en annan.

I'll be back, snarare än ni tror. Ont krut förgås inte så lätt och allt sånt. Ha det så bra ni bara kan, fram tills dess jag börjar skriva mer regelbundet igen.

3 kommentarer:

Kix sa...

Tack själv! Ha det bra så länge tills du är tillbaka bland oss igen. Kram Kix

Jeane Quidote sa...

Hoppas det gick bra på opponeringen idag. Gick själv upp med min uppsats förra året, fattar inte att du orkat göra det och samtidigt jobba heltid (för visst gör du det?). Jag hade tjänstledigt då och då och tog ut ett par semesterdagar för att orka.

Ser fram emot ditt skrivande.

Kram

TeachMom sa...

Jag har inte jobbat heltid (även om det känts som det när jag flängt runt på olika skolor) under våren och det är en otrolig tur. Jag hade aldrig orkat att bli klar med det här i så fall... :)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.