onsdag, september 08, 2010

Arbete pågår...

Jo då. Jag skriver. Maken skriver. Dessutom begär vi extrainformation från halva släkten för obskyra datum som bara speciellt insatta människor vet (t ex vilka datum mina syskon gifte sig).

Det går bra, allt flyter fram. Det får mig att tänka på att det förmodligen kommer mer papper snart. Det här kan väl ändå inte vara det sista...?

Så nej, jag är inte så aktiv just nu, men det kommer. Nu ska jag bara fortsätta fundera på exakt hur vi ska uppfostra våra barn. Vet man det i förväg alltså...? Jag tänkte att det liksom kommer när barnen dyker upp...

2 kommentarer:

Broder Dal sa...

"t ex vilka datum mina syskon gifte sig"

Okeej, bor vi i amerikanska södern eller? :-)

TeachMom sa...

Hahahaha, ömma broder. Så fel det blev. Fram med banjon och getterna! Borde kanske ändra till "t ex vilka datum mina syskon gifte sig - dock ej med varandra"...

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.