måndag, maj 25, 2009

Måndag 25/5-09

Blod i morse också. Inte mycket men tillräckligt för att jag skulle tillbringa en halvtimme i sängen, gråtande. Gjorde även testet de skickade med och det ser faktiskt ut som om det är kört. Vi går dit på vår tid på onsdag, trots allt.

Nu sitter jag bara och har ont i magen. Jag trodde faktiskt att det var vår tur den här gången. Vad hände?

Ni som känner att ni fortfarande vill hålla en tumme, gör det till onsdag em är ni snälla. Det kan hända mirakel, även om jag börjar bli lätt skeptisk...

5 kommentarer:

Linda sa...

Jag håller verkligen tummarna för er! KRAM

Jenny sa...

Jag håller definitivt tummarna för er!!

"Positiv-energi-kram"

Alice sa...

Fy vad jobbigt! Jag håller tummarna för er!!! Man kan faktiskt blöda lite även om man är gravid. Kram!

Jenny U sa...

Jobbiga dagar :(
Jag skickar självklart mina varmaste hälsningar och pepp!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Håller såklart tummarna att allt är som det ska!!!

Sänder många positiva tankar! :-)

Kram Ninna

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.