tisdag, november 02, 2010

På barnfronten intet nytt...

Vi väntar på första domstolstid, något som förmodligen tar 11/2-2 månader till att få.

Jag har en amerikansk vän som lovat skicka mig någon "Mitt första år"-bok, så jag ska söka runt lite mer.

I veckan ska det bli målning. Vi har målat upp två testfärger på väggen, men är inte helt säkra på att någon av dem är rätt. Den ena är nästan självlysande, så den blir det garanterat inte, i alla fall. :-)

Dessutom ska jag försöka hinna med och slutpyssla i trädgården. Rensa bort gamla saker, olja in trädgårdsbord och -stolar o s v. Trist, men det måste göras.

Slutligen så har jag *äntligen* börjat sälja lite saker på Tradera. Eller faktiskt både jag och Maken. Vi tillbringade söndagseftermiddagen med att rensa i förråden och se efter vad som skulle slängas, sparas och säljas. Så mycket skräp vi sparat på oss!



0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.