måndag, december 13, 2010

Day 12 - What's in your bag

Oj. Tänk på att jag är lärare och har sjukt mycket saker i min ryggsäck.

Tre bläckpennor - två blå, en röd
Ett USB-minne
Huvudvärkstabletter - ett måste
Sminkväska - dito
Julklapp till Maken - jag har lagt bort den nu, älskling...
Julklapp till faster - två tvålar
Viktväktarmaterial
Ett gäng kvitton - nu bortsorterade
Kläder som sålts på Tradera och som ska skickas
Brev från a-kassan - de vill ha mer info från mig. A) jag har skickat in allt och b) jag får inte längre a-kassa...
Ett julkort från Jenny som jag träffade idag för fika. Tjusigt kort och trevligt sällskap!
Bedömningsmall + PM från elev ang nationella provet i svenska - muntliga delen
Mallar till prov i svenska och facit
Kalender - för 2011, men jag förbereder mig mentalt för våren.
Ämnesblock, A4 - med en massa stenciler till eleverna
Ämnesblock, A5 - för provnoteringar och klasskommentarer
Anteckningsblock från Gleerups - för allmänna anteckningar
Lip butter från Korres
Plånbok
Plastpåse - alltid bra att ha

Puh, jag borde skaffa en mindre väska. Har ont i ryggen...

0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.