onsdag, december 15, 2010

Day 15 – Your dreams

Oj. Nu börjar det bli svårt. Min önskedröm har - sedan jag träffade honom givetvis - så gott som alltid bestått av mig och Maken, med en familj. När jag precis hade träffat honom drömde jag en natt om oss två, stående utanför en kyrka (oklart varför, han är verkligen inte den typen) eller något sådant, med två barn. Ett mindre barn på Makens axlar och ett större som stod mellan oss och höll varsin av våra händer. Det har gått ganska lång tid nu, men nu kan jag faktiskt se det närmare och närmare. Snart är det en verklighet. *Det* är min bästa dröm.

Om vi går åt andra hållet så drömmer jag inte så ofta mardrömmar, kanske en eller två gånger om året. Då är det å andra sidan riktigt ruskiga saker. Jag är antingen omgiven av spindlar eller ormar, eller som i den senaste i höstas - av människoätande fiskar (som inte såg ut som pirayor) som åt upp mig bit för bit, när jag väl lade märke till dem. Tolkningen på den vill jag inte ens fundera på...

0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.