måndag, december 06, 2010

Day 06 – Your day

Min dag har varit innehållsrik. Passande att jag hade just detta tema idag.

Lektioner och teaterbesök med klass. Förutom det har jag haft möte i antimobbningsgruppen. Full rulle.

Det bästa med denna dag är dock e-postmeddelandena vi fått idag. En massa bilder på pusselbitarna och nya rapporter om dem. De är så otroligt söta!!!

Just nu väntar jag på Maken. Vi ska åka till Kista galleria för att framkalla kort. Sedan ska vi skicka paket till våra sötnosar.

Idag är en fantastisk dag och jag känner mig lugnare än på länge.



6 kommentarer:

Jenny U sa...

Skönt med en så positiv dag! Spännande med bilderna.
Vilken typ av teater?

Jenny U sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Pi sa...

Så spännande att få bilder på barnen! Som när folk får sina ultraljudsbilder...fast bättre :-)

TeachMom sa...

"Från 0" hette pjäsen. Skriven av femtonåringar för femtonåringar. *Mina* femtonåringar var dock tyvärr inte helt sålda på föreställningen.

Carro sa...

Men vad härligt!!!! Vad nyfiken jag blir :-) Kan tänka mig att ni suger i er varenda detalj från bilderna och att ni har svårt att slita er från dom. UNDERBART!!!

Litenlängtan sa...

Vilken härlig dag! Vad spännande med bilder och massa info! Längtar till när vi får varamed om det!

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.