fredag, december 10, 2010

Day 10 – What you wore today

Till att börja med: mitt hjärta på skjortslaget... (my heart on my sleeve). Mycket känslor idag och jag har inte känt mig helt i balans. Minsta bakslag och jag bryter ihop. Förmodligen beror det på att det snart är jullov. Jag är lika utarbetad som eleverna. Eller snarare *mer*, jag har  ju fått försöka ta hand om klasserna också...

Jag har på mig det som är lite av min uniform. Svarta jeans, gråsvart t-shirt, röd munkjacka. Håret uppsatt med hårspänne och på fötterna har jag ballerinaskor inomhus och svarta fordrade stövlar med fuskpälskant utomhus.

Eleverna har sagt flera gånger att jag borde klä mig mer som de - oklart varför - och det intressanta är att jag tycker att jag gör just det. Däremot orkar jag sällan sminka mig på morgonen, prioriterar hellre att sova några minuter längre...

0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.