måndag, augusti 23, 2010

Idag...

...är en bra dag. Tror jag. Det känns som om det enda jag gör för tillfället är att vänta. Vänta på barnbesked, vänta på resebesked, vänta på - ja, vad då?

Innan jag vet vilket/ vilka barn vi väntar ska jag inte köpa något barnrelaterat. Men barnkläder på rea och second hand känns ändå OK.

På lördag är det stor Lions-loppis i Nykvarn och vi ska dit, som alltid annars. Om ni finns i Stockholmsområdet så rekommenderar jag verkligen ett besök. Försäljningen startar kl 12-13 någon gång. Bra priser och ett sjukt stort utbud. Allt finns där, typ.

Jag hittade en snygg lampa när jag gick runt på barnavdelningen på NK förra veckan. Den verkar helt perfekt, när vi väl börjar planera barnrummet. Vi får se.



6 kommentarer:

MDB sa...

Åh, jag älskar alla loppistips! Tyvärr har vi inte bil, så det verkade lite långt...

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Fin lampa, det är från seien TINY om jag inte ser fel :-) Finns mycket kul till småttingarna i den serien!

Härligt med loppis, hoppas du fyndar :-)

Kram Ninna

TeachMom sa...

MDB: Jo, det är lite långt till Nykvarn. Det går tåg från Stockholms C, men sedan är det nog en bit ut till själva loppisplatsen.

Ninna: *Älskar* lampan. Jag tror dock att serien heter Cuties, hör till Lundmyr of Sweden.

Tea sa...

Jag förstår att det kliar i fingrarna efter att få börja köpa saker.

Yevonde sa...

vilken jättefin lampa! :)

TeachMom sa...

Eller hur? Jag tror att det blir den. Jag tror att det finns påslakan i serien också. :-)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.