tisdag, augusti 24, 2010

Kommentarer och väntan

Jag läste Joannas inlägg om ordverifiering i går och bestämde mig för att testa att ta bort den på den här sidan. Det stör inte mig så himla mycket, men om det hindrar någon från att skriva kommentarer så kan vi ju testa. :)

Annars händer det inte så mycket här just nu. Jag är ganska trött på väntandet, och då har våra papper inte ens varit i landet i en månad. Så här kommer det förmodligen att vara fram till januari, eller t o m längre...*Tjoho*

5 kommentarer:

Sara sa...

Då måste jag ju säga hej eftersom du tagit bort det. :)
Har varit inne här och kikat många gånger, men nog aldrig kommenterat så idag känns som en bra dag!

Jag håller tummarna för att väntan snaaart är över!

Kram Sara

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Så fin din blogg blivit :-)

Ja denna jäk*a väntan. Ständigt vänta på mens, inte mens, plus, minus, ägglossning, IVF...ELLER pappersbehandling som är en väntan minst lika jobbig. Men som "plåster på såren" har du en barngaranti i slutet på din väntan & längtan. En barngaranti har inte "vi ("endast") IVF:are"... Så ETT-NOLL till dig :-) Grattis tjejen, frossa i fina barnkläder! De kommer alltid till användning! Endera till ert barn, eller vänners/syskons barn, eller de söta raringarna på ert barnhem!!!

Hoppas du förstår vad jag menar i raderna ovan...

Varm kram Ninna

Joanna sa...

Då testar vi då =)

Och fy för att vänta! Nåt av det mest frustrerande som finns...

Kix sa...

Jag läste också hennes inlägg om ordverifieringen och jag har heller inget problem med det, så jag blev lite osäker på om jag själv skulle ta bort det om det bara beror på att man inte orkar skiva in några bokstäver. Hrm.. Funderar vidare på det jag! :)

TeachMom sa...

Vi får se, jag testar att göra så här ett tag. Risken är att jag kan missa att se att det finns kommentarer att publicera, jag är lite blind emellanåt. :)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.