tisdag, augusti 31, 2010

Modebloggandet...

...kommer nog inte att börja just nu, i alla fall inte i någon högre grad. Jag testade att fota med mobilen i går kväll och emedan jag älskar min iPhone för en miljon anledningar, så är inte kvällsfotografering en av dessa. Bilderna blir suddiga och tråkiga. Däremot tog jag några bilder med lillkameran och de blev OK. Lägger upp något i kväll om jag hinner.

Ikväll är det nämligen dags för trappmålning - the never ending story. Igår målade jag den i "tokljus latte", men både jag och Maken insåg att det inte blev helt bra. Så mitt förslag vann: trappan blir vit. :-) Det innebär dock att jag måste måla om den också, men det är ett litet pris att betala. Dessutom är jag säker på att Maken kommer att måla halva. Jag är nämligen lite osäker på högre höjder, så han får nog stå på stolen.

En liten bild kan jag dock lägga upp, som teaser:



1 kommentarer:

Lisa sa...

Jättefin tröja :D

Lycka till med målningen ;)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.