söndag, oktober 24, 2010

Juno...

...såg vi i kväll på fyran. Det säger rätt mycket om hur bra den är, att vi såg en film pá den kanalen utan att kunna spola bort all bedrövlig reklam. Jag gillar verkligen Juno. Underbar film. Jag har dock inte sett den sedan vi kom in i adoptionssvängen och jag måste erkänna att jag fällde en tår eller tre.

Om du inte sett den så *måste* du göra det. Dessutom är en av min favoritskådespelare med i filmen: Alison Janney. Om du inte vet vem hon är har du aldrig sett "Vita huset" på TV. Och då vet du vad du ska göra direkt: Börja se världens bästa serie. :-)

3 kommentarer:

Jeane Quidote sa...

Såg också Juno igår. Var lite inställd på att det skulle vara en ungdomsfilm och blev därför glatt överraskad. OM jag grät. Fast det har jag gjort hela helgen :)

Snart-mamma-kram till dig :)

Carro sa...

Jag såg den för första gånen i helgen! Jag missade början, satt och zappa med fjärren och fastnade direkt när jag stannade vid Juno. Sååå himla fin! Jag grät också floder, flera gånger faktiskt :-)

TeachMom sa...

Jag har sett den en eller två gånger tidigare. Riktigt bra film som tåls att ses om.

Och New York kommer. Måste bara hitta ett hål i min dag som är större än 10 minuter... :)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.