lördag, januari 22, 2011

Lördagen

Idag har vi röjt papper. Det är skönt att få gjort sådana saker medan vi är två, det kanske blir lite ont om tid för sådant sedan. Vi har sparat gamla räkningar och deklarationer. Lönespecar från way back when (typ från förra århundradet). Det kunde vara bra att ha. Nämnde jag att jag är gift med en ekonom? Till hans försvar vill jag dock säga att det är han som vill slänga papperen nu.

Skönt att han är som en hamster i detta fall, faktiskt. Annars är det jag som sparar på allt möjligt och omöjligt.




3 kommentarer:

Jeane Quidote sa...

Haha... jag är också ekonom så jag förstår din man såå väl. Min man är lärare så ni kanske har en del gemensamt på andra fronter :)

Fast det är alltid skönt att rensa!

MDB sa...

Vad skönt att rensa! Jobbar på att göra detsamma här hemma, har man väl tagit tag i en sak så kan det följa med fler av bara farten...

TeachMom sa...

Jag är verkligen inte en rensande person, men det är skönt när det väl händer. Dock inte tillräckligt ofta enligt Maken :-)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.