fredag, maj 28, 2010

Glömsk & en massa andra saker...

Jag glömde ringa Dr G idag. Jaja, det är en dag på måndag också. Jag misstänker att jag på något vis förtränger att vi behöver träffa honom på nytt.

Min plan för att snabbt gå ner i vikt inför adoptionspappersinskickande till något asiatiskt land går som på räls. Tyvärr beror det till viss del på att jag missade att äta lunch idag, var så inne i jobbet. 8-9 kg fram till augusti borde väl funka?

Dricker just nu mitt första glas vin på veckor och jag måste erkänna att det inte smakar så speciellt. Kanske ska hålla upp ett längre tag? Å andra sidan är ett glas rosé gott en skön sommarkväll. Dessutom ska jag se SATC2 ikväll, och då krävs nog dessutom en Cosmo. Inte bara för att det är traditionsdrinken #1, utan för att filmen ska vara så usel. ;-)

Jag hoppas att ni får en skön helg. Personligen kommer jag att vara upptagen med rättning och betyg. Problemet är bara Mors dag på söndag. Jag trodde verkligen att vi skulle ha goda nyheter till våra mammor den här gången. Måste jag börja tycka illa om den här dagen? Jag vill inte det, men jag vet hur jag tänker...

Långt inlägg. Det beror främst på att jag inte hunnit skriva något på hela dagen. Och mitt halva glas vin. Har ni orkat läsa hela vägen hit? ;-)




1 kommentarer:

Kix sa...

Ja-a då!

Kix

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.