måndag, maj 03, 2010

Lättnad.

Åtminstone 4-5 ägg kunde han se i morse, den gode Dr G. Jag svarade tydligen bra på dos-ökandet. Preliminär ÄP på fredag och därmed ev tillbakasättning på måndag. Vi får se hur schemat går ihop efter att jag får telefonsamtalet från Dr G i eftermiddag. Då bestäms tiderna på allvar, om mina hormonvärden är bra. Jag hoppas bara att det blir några fina ägg och något att sätta tillbaka.

Jag vet inte om det hör till behandlingen, men jag mår ofta illa - speciellt under förmiddagarna - och har även mindre matlust. Helt OK, jag har tappat i vikt under den här behandlingen om man jämför med de andra tre...



1 kommentarer:

Joanna sa...

Grattis grattis!!! =)
Håller tummarna hela veckan för att det ska bli ett toppenresultat på fredag och sen på måndag igen.

Många kramar!!!

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.