lördag, maj 22, 2010

Lördag, rd 12

En hel dag ute i trädgården. Gud så skönt! Jag har rensat och planterat medan Maken klippt gräset och rensat ur garaget.

Nu sitter vi ute på altanen och väntar på att börja grilla. Så nice. Jag har inte tänkt så mycket idag, utan mest gått runt och pysslat.

Det gör lite ont i magtrakten, men inte som mens -tror jag i alla fall. Dessutom är jag överjordiskt trött. Jag skulle ha kunnat gå och lägga mig för natten för en timme sedan.

Nu på kvällen börjar jag dock noja igen och vill knappt gå på toaletten, rädd för vad som framkommer på pappersanalysen...



6 kommentarer:

Jeane Quidote sa...

Haha, låter som om våra dagar varit väldigt lika. Men, inte nojja nu och inga fler pappersanalyser. Kom vi inte överens om att vi skulle fokusera på tomatplantor (eller vad som helst egentligen) den här helgen? :)

Hoppas du har det bra iaf. Kram

TeachMom sa...

Jag har haft en skön dag. I morgon ska jag arbeta lite mer med trädgården, sedan blir det betygssättning. Och så lite nojande som det bara är möjligt. :-)

Fru Lindberg sa...

Håll ut & tänk positivt! Rd 12 utan blödning än, det är ett positivt tecken! Jag kände inget alls när jag plussade, endast trött & petade i mig chips två dagar i sträck fast jag aldrig äter chips annars! Håller tummar & tår för er! Från en fd IVF:are

TeachMom sa...

Tack! Jag behöver alla positiva tecken jag kan få. :-)

Jeane Quidote sa...

Du, det är nära du. Nästan FÖR spännande det här. Jag tänker tro på dig allt jag orkar och det ska du också göra tycker jag. Håller inte bara tummarna, tårna är med nu också.

Kraam

TeachMom sa...

Det samma! Jag börjar bli nervös på riktigt nu.

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.