fredag, maj 28, 2010

Torsdag kväll

I morgon ska jag försöka hinna ringa Dr G och bestämma ett nytt möte. Vi har kommit fram till att vi lika gärna kan göra de två gratisförsök vi har kvar och se det som en bonus. Det är nog dock så att vi måste inse att vi förmodligen inte kommer att bli föräldrar den här vägen. Men föräldrar *ska* vi bli, på ett eller annat sätt.

Jag ska gå in för att gå ner de där kilona för att komma ner till BMI 28-29 som krävs för att få adoptera från Korea eller Taiwan.

Jag ska försöka ta det lugnare. Det var inte roligt när min egen mor sade att det här försöket misslyckats för att jag stressat så mycket. Tänk om det är så? Jag är dock inte en person som gillar att ha det hur lugnt som helst, det blir trist.

1 kommentarer:

MDB sa...

Vad tråkigt att din mamma sa så där. Det sägs ju gång på gång att stress inte ska påverka, så jag försöker att lyssna på det. Är också en person som har många järn i elden, och det är sällan lugnt.

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.