söndag, maj 23, 2010

Söndag inomhus - RD 13

Det var svårt att gå ut i trädgården idag. Spöregn, hagel och blixtar som slog så att Makens dator gick igång från vänteläge. Jag *avskyr* att vara ensam hemma vid åskväder.

Jag har jobbat en hel del, jag ska ha betygssamtal med ett par klasser imorgon. Det finns dock en risk för att de inte kommer att bli nöjda med de betyg jag satt. Let's face it, de är inte helt bra, alla dessa uppsatser.

Har inte nojat så mycket idag. Jag mår lite illa, har halsbränna (kan i o f s bero på de obscena mängder juice jag hällt i mig idag) och ingen förnimmelse till mensvärk. *ta i trä*

Vi får se. Just nu känns det bra, men om det är något jag lärt mig under de här två åren så är det att jag inte ska ta ut något i förskott och att något som känns bra snabbt kan vändas i förtvivlan.

Jag hoppas att ni haft en bra dag, oavsett väder. I morgon är det måndag och snart är det testdag!



2 kommentarer:

Minnea sa...

Jag följer dig med stor spänning! BIM+2 är trots allt lite lovande. Håller tummarna stenhårt och hoppas på det efterlängtade pluset.

TeachMom sa...

Tack snälla! Fortsätt gärna ett tag till, för säkerhets skull.

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.