söndag, maj 30, 2010

Mors dag

Jag hade ju hoppats att detta skulle vara den första gången som jag blev firad, men nej. Det är helt enkelt inte meningen ännu och under tiden firar jag & Maken världens bästa mammor - våra egna.

Kanske nästa år? Jag vet ju att vi förr eller senare kommer att ha våra små pusselbitar hos oss.

Vi får se, kanske man borde skapa en alldeles egen tradition: Hoppfulla blivande mödrars dag. Vad sägs om det?

Jag läste ett bra inlägg som Martin Melin skrivit alldeles nyss, ska länka till den när jag kommer hem. Det behandlar frågan om varför de föräldrar som får vänta lite längre måste utstå så mycket förundersökningar innan de får sina barn. Jag håller med.

Just nu är vi hos Svärföräldrarna. Maken gräver damm och jag klipper buskar. Vi hade med oss en fin blomma och några säckar jord. Precis vad hon ville ha.



0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.