tisdag, maj 18, 2010

Ruvardag 8

Jag har känt av någon sorts kramp i ett par dagar nu. Vet inte om det beror på att ägget fäster eller inte, men jag *vill* tro på det.

En vecka kvar till testdag, tycker ändå att jag hanterar det bra och nojar inte lika mycket som tidigare. Det kan bero på att vi gjort det här flera gånger tidigare. Det kan också bero på att det inte är vår enda väg till barn.

Jag har varit lite slö med vår kontakt med adoptionsbyråerna. Vi behöver komplettera ett par saker och jag har inte skickat in det ännu. Ska fixa det i slutet av veckan.

Svårt att säga definitivt vilka länder vi vill adoptera från i nuläget. Både jag och Maken vill diskutera det med respektive byrå, men de vill veta *innan* vi får träffa dem. Samma sak med ålder på barnet/barnen. Skumt, tycker jag.





0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.