tisdag, maj 25, 2010

Stödshopping

Maken ringde mig förut och frågade om jag var intresserad av en konsert med Melissa Horn i mitten av juli på Mosebacke. Det lät ju som något kul att se fram emot så vi bokade. Men vi kanske skulle fråga någon mer?

Sagt och gjort, Maken ringde en av hans närmaste vänner och frågade om han och frun ville hänga på. Nej, det gick inte, det var ju mitt i semestern, men hade inte vi lust att gå med på Rufus Wainwright i Philadelphiakyrkan på  torsdag? Och *oops* så hade vi bokat en konsert till. Vad kan jag säga? Tröstshopping, the music way...

Melissa & Lasse W:


(Hoppas på ett gästspel på konserten... *ler*)

Rufus, Hallelujah:


2 kommentarer:

Kix sa...

Alla trix känns nödvändig för att må lite bättre...! :)

Kram Kix

TeachMom sa...

Faktiskt. Och jag har hittat ett till, stay tuned... (men det ligger ett tag in i framtiden)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.