tisdag, maj 18, 2010

Fan.

Inget klart bevis ännu, men jag tror att denna 4:e IVF är en plump till i protokollet. Varför? Jag bet just av huvudet på Maken när han ringde. Bildligt, men i alla fall inte bra. Visserligen sa han något puckat, och visserligen var jag helt slut efter att ha stått på ett överfullt pendeltåg, men jag var riktigt PMS:igt arg.

Nu är han kvar på jobbet - förmodligen för att ge mig en chans att lugna ner mig - och jag går runt hemma och städar. Det sistnämnda är för övrigt också ett tecken på den kommande apolalypsen...

Och hur är det med er? Bra dag?



4 kommentarer:

Jeane Quidote sa...

Näe, hur kan du vara så säker på att det är mens och inte den lille som fastnat och kräver din uppmärksamhet? Ge inte upp ännu tycker jag. Fast själv har jag samma pessimistiska syn varannan minut ungefär så jag förstår nog... Och för övrigt är det bra... Tror jag... ;)

TeachMom sa...

Jag vet. I morse var jag istället helt övertygad om att hen hade fastnat. Humöret pendlar för fullt, eller jag borde nog säga roterar.

Skönt att höra att det är bra med dig :)

Lisa sa...

Ingen bra dag här tyvärr. Ruvning 5 gick at skogen :( När ska det bli var tur?

Haller tummarna för dig!

TeachMom sa...

Lisa: Så jobbigt för dig/er. Att det ska behöva vara så svårt, det här med bebisar. Jag hoppas att du snart känner dig bättre. Det *ska* bli vår tur!

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.