måndag, februari 14, 2011

Alla hjärtans dag...

...och här ligger jag hemma och är sjuk. Har kollat på BBC Lifestyle hela dagen och tyckt synd om mig själv. Ett gäng matprogram, Daily Cooks Challenge, som sedan upprepades! Varför jag kollade på dem två gånger? Dels fanns det inget annat på TV:n, dels ville jag se vem som vann sluttävlingen.

Under tiden kollade jag på Cake Wrecks och insåg att det kunde vara värre. Jag kunde få en sådan här tårta av Maken:


Charmare där...

Skämt åsido, de visar ju även riktigt fina tårtor. Till exempel denna:


(Maken, det stämmer för mig också, tro det eller ej...)

...eller denna otroligt söta tårta:



Jag vet att jag är otroligt lyckad lottad. Dels har jag världens bästa man och dels har vi snart - ta i trä- världens sötaste söner. Jag är inte helt säker på hur jag har kunnat få sådan tur, men jag njuter just nu.

Önskar er alla en bra Alla hjärtans dag och att alla era önskningar slår in. Ni är otroligt viktiga för mig.



Maken, tur att jag skaffade en present till dig i helgen. Hade verkligen inte orkat hitta på något idag.

2 kommentarer:

Kix sa...

Men hur gör man sånadär fina tårtor (jag tänkte närmas på den svart/röda och den blåa "Bee mine" - URGULLIGT! :)

TeachMom sa...

Inte den första då...? ;-) Jag tror att de arbetar mycket med sugarpaste (http://www.sugarpaste.com/), vad nu det kan tänkas heta på svenska.

Om man kollar på tidigare inlägg på Cake Wrecks kan du också se att det är lätt att göra fel med just Bee mine-tårtorna - men inte den som syns här ovan.

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.