onsdag, februari 09, 2011

Favoritsida

Jag har en sida som jag tittar till dagligen, Cake wrecks. Här kan man se några av de fulaste och mest absurda tårtor, cupcakes och annat som finns på den här jorden - eller åtminstone i USA. Inte nog med det, de har också en massa inlägg med vackra och helt underbara tårtor också. Men nu är det så, att konstiga tårtor är lite bättre att skratta och skaka på huvudet åt. Ta till exempel det här inlägget om tårtor till - antar jag - baby showers. Jag vill dock lägga in en brasklapp, flera av dem är riktigt skumma... Men roliga!

2 kommentarer:

ufojording sa...

Sjukt kul dock, men jag vet inte riktigt om jag tyckte gelatinbabyn såg så aptitlig ut...

TeachMom sa...

Nej, en del tårtor funderar jag på om de är beställda så eller om bageriet borde tvingas stänga. :-)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.