fredag, februari 11, 2011

Snödagen.

Jag passade på att gå på stan idag när skolan ändå var stängd p g a snön. Förutom lunch och kaffe ett par gånger hittade jag även några saker till pojkarna. Maken kom på att vi skulle leta efter ett flygplan till Stora killen eftersom han ser fram emot att flyga med oss. Jag hittade ett sött bulligt plan på NK. Bra present! Förhoppningsvis hinner de få paketet innan han fyller år.

Idag när jag - äntligen - kom hem slängde jag mig över uppdateringarna för att se hur Kvarnlyckan har haft det. Givetvis började jag störtlipa och le på samma gång.

Slutligen, så har jag en ny bakgrund i telefonen. Gissa vilka? :-)

Ha en underbar helg! Själva ska vi träffa Makens föräldrar, syster och hennes barn, se på Melodifestival med vänner och deras barn och så ska jag rätta prov. Kanske jag kan få lite lugn och ro också... :-)



2 kommentarer:

Carro sa...

Tjo hoooo! Nästa vecka så sjunger Orup alla låtar live i Lets Dance! men det kanske du såg själv :-)

Härligt med nya bakgrundsbilden :-)

TeachMom sa...

Jag skrev om det på andra bloggen. :-) Mycket lycklig. Det är nog ett tecken för att jag ska boka biljetter till konserten...

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.