torsdag, februari 10, 2011

Pojkarna

Vi fick alltså sju foton på pusselbitarna idag. Dessutom skickade de rapporter på hur de sover och äter, vad de äter, hur de tröstas, o s v. Rapporten slutade med att konstatera att pojkarna tyckte om de senaste presenterna vi skickade. Skönt.

En socialarbetare har hjälpt dem att sätta upp foton på oss vid deras sängar. Båda pojkarna kan peka ut oss nu. Storkillen vet också att vi ska komma och hämta dem. Han ser fram emot att sitta på ett flygplan. :-)

Korten är så viktiga för oss, i synnerhet med tanke på att de växer så snabbt. Eller, jag vet inte. Stora killen har växt två centimeter sedan vi fick förra rapporten och jag vet inte ens om det är mycket, lite eller normalt. Tänk, om några månader kommer jag att lära mig sådana saker!

Imorgon ska jag åka in till stan och leta presenter igen. Stora pusselbiten fyller år snart och vi ska skicka ett paket till honom (och till hans bror) i helgen.

Åh vad jag längtar! Under tiden läser jag Kvarnlyckans blogg och njuter av deras resa. I morgon blir de en familj på fyra!


6 kommentarer:

Lilla jag! sa...

Åååå, det måste vara så spännande. Det är så kul att följa eran "resa"
Kram!

Jenny och Daniel sa...

Har varit in 20 gånger nu på kvällen för att få läsa ditt inlägg som skulle komma på kvällen.

Det är så spännande att läsa om er.

Kram på er

MDB sa...

Förstår att du längtar, låter härligt att de kan peka ut er.

TeachMom sa...

Det finns ingen bättre känsla. Att veta att de finns där och att vi ska hämta dem slår allt. :-)

Carro sa...

Jag bara ryser! Det är ju underbara nyheter. Det måste vara jätte värdefullt att dom skriver så detaljerat om barnen, jag kan tänka mig att ni suger i er varenda ord :-)

Längtan sa...

Vad fint att de har bilder på er! Får en tår i ögat.

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.