onsdag, februari 02, 2011

Rusningstrafik

Har precis kommit hem efter att ha åkt en knökfull buss. Jag hoppas att jag - i allra möjligaste mån - kan hålla mig borta från bussar och tåg runt denna tid på dagen när väl pusselbitarna kommer. Vi (OK då - jag) har tänkt att skaffa en sittvagn eftersom minstingen kan vara lite "lättuttröttad" och förmodligen också en ståbräda till storkillen. Men jag ska verkligen försöka att inte åka med dem i rusningstrafik om det inte är alldeles nödvändigt.

Så där. Jag är lugnare igen. Dels har jag fått skriva av mig och dels har jag en stor mugg kaffe framför mig och några FinnCrisp i magen. :)

OK. Hur var din dag?

6 kommentarer:

Jeane Quidote sa...

Hahaha!

Förutom att jag var tvungen att åka iväg och jobba på ett annat kontor idag med en kvinna jag inte känner, så var det välan bra. Motvilligt har jag fått hela hennes liv berättat för mig, jag ooorkar inte med sånt just nu. Men jag motionerar så duktigt och äter så bra så i övrigt mår jag helt okej. Tackar som frågar ;)

Kram!

TeachMom sa...

Sånt kan vara så jobbigt, om man inte är på humör för det. Och du *är* sjukt duktig med din träning och kost! :)

kakansmamma sa...

Min dag har vart bättre än igår. Min "knepiga kollega" retar gallfeber på mig med att humma och småprata och mumla för sig själv... idag är han ledig! Och imorgon är jag ledig...
Och jag längtar verkligen efter att få vara mammaledig... Ska välja en kulör idag till en byrå som ska målas - grön ska den bli! :-D
Har yogat och äter LCHF som vanligt men viktminskningen går seeeegt...

moi sa...

Tack bra, har funderat över pedagogiska dilemman större delen av förmiddagen och funderat över hur det kommer sig att vi uppfattar situationer så olika i branschen.

TeachMom sa...

Kul att höra om er dag! :) Pedagogiken varierar verkligen från lärare till lärare. Och ledning ;-)

Kix sa...

NÄäääää, jag hade verkligen kommenterarat detta inlägg, men det kan ju aldrig har skickats iväg....

Vad var det jag skrev nudå...

Jag hade huvudvärk skrev jag nog. Hade det i flera dagar och det var svårt att koncentrera sig på jobbet... ja, det var väl allt! :)

Kix

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.