måndag, februari 28, 2011

Sportlov

 Förresten, det här borde mycket väl vara mitt sista sportlov där jag bara sitter hemma en hel vecka, alternativt åker in till stan och träffar vänner. Jag är inte den personen i världen som är allra mest aktiv när det gäller vintersport, men shit så kul det ska bli! Problemet är att jag ser ut som Bridget Jones i en skidbacke och Bambi när jag är på is...

Maken vill att vi ska börja planera hur våra dagar ska se ut när pojkarna kommer och det är nog en bra idé. Jag tror på att dagen får komma som den kommer, men lite struktur är ju aldrig fel.

6 kommentarer:

Jeane Quidote sa...

Haha! Hoppas du får ett skönt sportlov.
Kram

Jenny sa...

Får du tråkigt på sportlovet är det bara att styra kosan söderut :)

TeachMom sa...

Jenny - kommer nog att ha fullt upp med att softa. ;-) Men till sommaren kanske?

Carro sa...

Ha ha Bridget är min favvo! Jag tror nog att du klarar dig bättre i pulkabacken än vad Briget gör i alperna i alla fall :-)

Jenny U sa...

Du är välkommen på besök när du vill! Men då lär jag inte bo kvar just här. Då bor jag, Ior (hihi), och kanske någon mer någon annanstans.

TeachMom sa...

Hmm... Nu blev jag nyfiken! :-)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.