lördag, februari 05, 2011

Seg lördag...

Både jag och Maken halvligger i soffan och slökollar på TV. Eller åtminstone fram tills dess Maken fick ett samtal som fick honom att bli datasupport till en nybliven iPadägare. Nu är det bara jag som kollar på TV. Det finns så många program som är bra för förstrött tittande under helgen, t ex på TLC.

Snart ska vi dock till Fotografiska och det ska bli jättekul! Har inte varit där tidigare.


Det är så roligt med en lugn dag på stan. Har jag tur kan jag nog få smita in i en affär eller två också. Vi måste snart skicka paket till stora pusselbiten som fyller år. :-)

Vad ska ni göra i helgen? Är det bara jag som är så underbart lat?

4 kommentarer:

Hedda sa...

Vi packar och planerar för vår Asien/Oceanienresa på måndag. :) Men det är skönt med slappa helger!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

Tack för din hälsning på min blogg, den värmer gott i hjärtat :-)

Ja, år 2010 blev inte vårt roligaste år, nu hoppas jag att 2011 blir ljusare och gladare :-)

Varm kram Ninna

Litenlängtan sa...

Jag har varit på 50-årskalas och på secondhandrunda. Idag ska jag få en byrå som ska målas om för att funka som förvaring till allabarnkläder!

Kix sa...

Vi har varit på köpcentrat och handlat dammsugarpåsar och stavar, därefter blev det att glutta på Skid-SM. Idag har jag åkt 6 km skidor, skottat gården och dammsugit huset. :) Har faktiskt inte varit såååå lat som det brukar bli, ryckt upp mig över helgen med andra ord! :) Kram Kix

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.