onsdag, mars 23, 2011

Är inte helt säker *hur*...

...men jag lyckades fixa biljetter till De tre musketörerna. I mars 2012. Jag satt vid datorn i 40 minuter och försökte boka och såg bara biljetterna försvinna. Sedan messade jag vännerna och meddelade att biljetterna var slut och försökte, bara för min envishets skull, en gång till. Och då lyckades jag! Hoppas bara att jag inte lyckats göra en dubbelbokning eller något...

Vi ska på pjäs om ett år. Hur bra framförhållning är inte det?!




Edit: De har släppt fler biljetter ett par gånger idag, senast kl 14, tror jag. Passa på att boka, jag tror att det är en kanonföreställning!

2 kommentarer:

Hedda sa...

Kul att du lyckades! Vi såg den för nåt år sen, kan verkligen rekommenderas! :)

TeachMom sa...

Ja, som jag kämpade för att få dem! Har velat se den ända sedan den gick senast.

Nu har de släppt fler biljetter så jag har gjort en andrabokning, med bättre platser.

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.