onsdag, mars 16, 2011

Fikastund

Idag träffade jag för första  - och garanterat inte sista - gången Hedda för en fikastund. Jättetrevligt! Alltid kul att få ett ansikte på en person som man följer via bloggandet. Deras medgivande gick för övrigt upp i socialnämnden idag och det godkändes. Stort grattis! Ett jättesteg framåt. Nu startar papperssamlandet... ;-)

Det här var precis vad jag behövde, en stunds trevlig samvaro. Jag är dock fortfarande otroligt trött och gör mig klar för att gå och sova nu. Inte helt normalt beteende när det gäller mig...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad avundsjuk jag blir! :-( Fast roligt för er! :-)

Hedda sa...

Ja, det var trevligt! Vi ses igen. :-)
Hoppas tröttheten ger med sig!

Kix sa...

Jag blir också riktigt, riktigt avis. Vad trevligt för er att träffa varandra, önskar jag inte vore så långt borta...

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.