måndag, mars 28, 2011

Nära skjuter ingen hare...

...men det är så att jag kommer att gå över 30.000 besökare ganska snart. Just nu ligger det på 29.995 och eftersom jag inte kommer att kunna kolla förrän i morgon em så hoppas jag att 5 pers kommer att vara inne på sidan tills dess. :-)

Shit så häftigt. Sedan februari 2009 har så många varit inne på min sida. Min ursprungliga blogg har jag haft sedan september 2005 och den har fortfarande inte kommit upp i 10.000 besökare...







Nej, nu måste jag sova. I morgon em ska jag träffa kompis H och världens sötaste I, ett år gammal.

Edit: gjorde en uppdatering till och kollade läget...



5 kommentarer:

Tea sa...

Grattis till 30 000 besökare!

ufojording sa...

Grattis! Hade du några roliga saker folk googlat på?

Lilla jag! sa...

Grattis! Det är för att du skriver så bra =)
Kram!

TeachMom sa...

Tack! :-) Det roligaste man har sökt på för att komma hit är nog "familjen klevsjö" (vilka är det?) och "inspelning av samtal med sin chef".

Jeane Quidote sa...

Håller med Lilla jag - du skriver intressant och bra! Vettiga åsikter tillhör också dina starka kort :)
Kram!

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.