onsdag, mars 02, 2011

Dagens plan...

Jag lockade med Svärföräldrarna till både Plantagen och Babyproffsen. :-) På Plantagen blev det kryddväxter och fröer plus fika med sallad. På Babyproffsen blev det utkikande av lämpliga sittvagnar och bilstolar till Pusselbitarna.

De har riktigt bra priser på Britax bilstolar i morgon, 1800 istället för 2800. Kan bli så att vi slår till.

När det gäller sittvagnar har jag i alla fall gallrat ner till två. Brio Race och Emmaljunga Scooter. Båda två har liggläge och det kan ju vara bra.


(Brio Race)



(Emmaljunga Scooter)

Briovagnen är lite smidigare, så det kan bli den. Vilken är egentligen bäst/snyggast/smidigast? Hjälp!

Jag tog även en sväng till Barnens hus. Där var båda vagnarna ett par hundra kronor billigare, men bilstolarna dyrare...

De har för övrigt ett gäng specialerbjudanden i morgon kväll såg jag på hemsidan.

Nu sitter jag med en kopp kaffe på Wayne's vid Barkarby Quality Outlet. Ska kolla efter jeans och ett par andra saker innan jag far hemåt.

Skön dag och riktigt soligt & fint väder. Jag hoppas att ni har en kanondag!

2 kommentarer:

Kix sa...

Fullt upp som ledig lärare märker jag! :)

TeachMom sa...

Det är ganska jobbigt att vara ledig faktiskt. ;-) I morgon kanske jag kan vara hemma mer och vila. Och planera lektionerna...

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.