fredag, april 08, 2011

Ombord...

Vi är ute i god tid, men vi är på båten. Lägg märke till den tjusiga utsikten i hytten:


Jo då, den är målad. Och den vätter mot entrén...

Tilltugg fick vi också:


Om det inte syns så är det denna vecka specialpris på Cuba Libre, som jag avskyr. Kan inte blanda ut cola på något sätt.

Jag har huvudvärk och hela huvudet fullt med snor. Men oj vilken toppenhelg vi ska ha!

Nu ska jag bara komma på hur jag stänger av alla notiser på telefonen så det inte kostar en massa pengar. Jag trodde att man inte betalade mer för samtal i Finland eftersom TeliaSonera ju är svenskfinskt. Maken bara tittade på mig, så jag antar att jag hade fel...

3 kommentarer:

ufojording sa...

Antar att du nog bara har ett abonnemang som gäller i Sverige... Ha en härlig helg i Finland & försök leta upp det gamla kaféet som är döpt till ett efternamn, runt 100 år eller så, riktigt mysigt ställe!

TeachMom sa...

Ska kolla. Det enda jag känner till i nuläget är "Strindberg". I o f s borde det vara 100 år gammalt om det är samtida. :-)

Anonym sa...

Njut!!!! :-)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.