tisdag, april 05, 2011

Present...


Igår när jag kom hem låg ett stort, hårt paket och väntade på mig. Tack snälla Jenny! Du är en ängel som uppenbarligen har delat med dig till många. Otroligt snällt av dig att skicka böckerna till oss och jag längtar efter att börja fylla i dem. I helgen ska vi nog sätta oss med dem, Maken och jag.

Annars känns det lite osäkert. Jag misstänker att jag har en förkylning i kroppen som bara väntar på att slå till. Jag hoppas att den håller sig borta ett tag till, men har förvarnat om att min badmintontid på fredag eventuellt ställs in...

I morgon ska jag dessutom träffa Hedda för en fikastund igen och den vill jag absolut inte missa. Men jag lovar - jag ska försöka att inte sprida några baciller till dig! :)

0 kommentarer:

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.