onsdag, april 13, 2011

Nio dagar före avresa...

Jag har börjat bocka av saker på listan nu, både jag & Maken har kommit några få steg på väg. Jag har kollat efter reseguide, men jag ville köpa via den billigaste (Bokus) och de lovar att skicka boken om 5-8 dagar. Det känns inte helt stabilt. Nu kollar jag Adlibris och de har leverans om 2-5 dagar, känns lite bättre.

Idag berättade jag för min klass. Jag behövde inte informera de andra klasserna, word travels fast. Sedan var jag på bio med klassen och under tiden var tydligen mina nior arga på mig för att jag inte berättat något för dem. Det gick tydligen över.Jag kommer att sakna klasserna, hur jobbiga de än varit så är de ganska söta.

Nej, tillbaka till fixandet!

3 kommentarer:

Hedda sa...

Elever - de är för roliga... ;)

Jenny U sa...

Åh, det är klart att de kommer att sakna dig och blir ledsna, även de varit jobbiga. Det är ju så de fungerar, fastän man glömmer...
Men nu blir det ett hopp ner i åldrarna, till de egna barnen!

Anonym sa...

Så kul att resan blir av så snart! Ni kommer att få det jättebra - och eleverna kommer självklart sakna dig! Det roliga med elever är att de uppskattar sina lärare MYCKET mer än vad vi tror...:)

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.