tisdag, april 12, 2011

Resebesked!

Idag fick vi meddelandet vi väntat på. Det blev bara lite snabbare än vad vi tänkt oss. Vi trodde att vi skulle få hämta våra små i slutet av maj-början av juni. Och det blir i slutet. Av den här månaden!

Den 26 april ska vi få träffa dem!!!

Maken håller på att boka biljetter. Jag? Mellan gråtattackerna planerar jag lektioner för resten av terminen och alla utvecklingssamtal.

Jag skriver mer ikväll. Just nu känner jag bara en stor lycka. Och en viss panik... :)

26 kommentarer:

ufojording sa...

Oj, vad snart! Klart bättre tisdag än måndagen! Vad roligt för er skull, massa kramar!

jenny_maria sa...

jaaaaaa! Det är ju jättesnart :-) Massor av grattis och en bamsekram till er båda två!

Lilla jag! sa...

Grattis!!!!!
Va skoj! Kramen!

Hedda sa...

Wow!! Så snart! Jättegrattis! Förstår att du är helt omtumlad. Nu händer det, tjoho :-)

Anonym sa...

Grattis! :-) Vad roligt!

Anonym sa...

oj här har det hänt grejer! Vad roligt! Grattis!!! :)

Henriks sa...

Å va roligt ! Ett stort grattis.

Tea sa...

Underbart! Det är ju jätte snart. Grattis!

Du + jag och framtiden sa...

GRATTIS till ett fantastiskt besked! Det är verkligen nära nu!

Lilla M sa...

Grattis! Åh så spännande!

TeachMom sa...

Tack alla söta! Jag sitter och kollar hotell för glatta livet nu, tydligen ska vara vara utanför Taipei i några dagar också, så det blir några bokningar..

Linda sa...

Åhh, så härligt, blir alldeles full av rysningar!!!! Äntligen!

Hej och Hopp sa...

Grattis!!! :-D
Resebeskedssamtalet och känslan när jag äntligen fick det är in-etsade i mig - underbart att ni är där nu och snart är hos era barn!

Litenlängtan sa...

Grattis! åh vad härligt att det plötlisgt gick så snabbt, hoppas detta smittar av sig på oss :--D
Mycket att pyssla med nu innan resan! Och du kan lugnt gå och flina åt allt och alla på jobbet!
Stor kram!

Carro sa...

Är det sant!!!!!!! Woooo hoooo!!! GRATTIS!!! Då kan vi inte ses i maj men vet du vad? Jag vill hellre att du och maken är med era barn då!

*lyckotårar*

KRAAAAM!

Kix sa...

JAAAAAA...... vad fantastiskt! Vad roligt. Grattis!!!!! Kram till er och en ännu större kram till pusselbitarna som äntligen får längtandes, väntandes och fantastiska föräldrar!!! Kram

Carro - Jag är den jag vill vara sa...

Kecke hälsar så gott!

TeachMom sa...

Liten längtan: Jo, jag hoppas att vi smittar :-)

Carro: vi kanske kan ses i slutet på maj istället, i alla fall som snabbast?

Carro sa...

Vi är flexibla :-) Men tänkt inte på det nu. Vi kan höras längre fram ang det, när ni är hemma med barnen wiii hiii! När ni är hemma med barnen.... Fantastiskt!

Nanashi sa...

Grattis!!! Vad underbart!

Mette sa...

Plötsligt händer det! Grattis till ett fantastiskt besked! Snart är pusselbitarna här. :)

Pi sa...

Men så underbart!! Kan inte föreställa mig den dagen när vi får BB och RB, känns så otroligt avlägset än så länge.

GRattis tusen gånger om. Du ska bli mamma. Du ÄR ju faktiskt mamma, för BB har ni redan fått. Och nu beräknat förlossningsdatum. Vilken grej!!

Jenny och Daniel sa...

Oj shit, vi har haft mediaförbud i 1 dag och vad möter mig när jag kommer tillbaka,
UNDERBARA NYHETER,
Blir så glad så glad.
Grattis i massor.
Snart är ni tillsammans
all lycka till er
Kram kram

MDB sa...

Grattis, vad härligt!!!

Sara sa...

Oj,... GRATTIS vad roligt att ni fått resebesked och vilken snabb avresa när beskedet väl kom!!!
Varmt lycka till på ert livs resa!!!

Kram
Sara, som smygläst din blogg länge men aldrig kommenterat ;-)

Mickis sa...

Oj, snabba besked. vad roligt för er, och ett stort GRATTIS!!
Kram

Lilypie Waiting to Adopt tickers
.